Medior Account Manager

Solliciteer nu

Medior Account Manager

Bij ons bouw je iedere dag aan je carrière.

Great Offices, Happy People!

Full-time · Ditt. Amsterdam - Almelo

Over ons

"Great offices, Happy People" – dat is onze dagelijkse drijfveer.

We ontwerpen, ontwikkelen en realiseren inspirerende werkomgevingen, zowel voor publieke als private ruimtes, met een sterke focus op kantoren. Ons veelzijdige team brengt vakmanschap, diversiteit en originaliteit samen, met een unieke mix van Twentse nuchterheid en Amsterdamse Branie. Hierdoor durven we groot te denken, maar blijven we ook realistisch.

Bij Ditt draait het om balans: we creëren niet alleen inspirerende werkplekken, maar geloven ook in samen succesvol zijn. In ons team voel je je snel thuis, want samenwerking en werkplezier gaan hand in hand. We hechten veel waarde aan een inclusieve werkomgeving waarin iedereen zich gerespecteerd en gewaardeerd voelt. Diversiteit maakt ons sterker, en de verschillende achtergronden, ervaringen en ideeën zien we als een meerwaarde. Je krijgt de ruimte om te groeien, jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan een creatieve en inspirerende werkomgeving.

Onze klanten variëren van startups tot multinationals, en dat betekent dat we door onze jarenlange ervaring precies weten hoe we uiteenlopende projecten en ruimtes succesvol kunnen aanpakken. Onze tevreden opdrachtgevers en voortdurende groei bewijzen dat we leveren wat we beloven.

Over de rol

Bij Ditt Officemakers ontwerpen en realiseren we creatieve kantoorinrichtingen voor (internationale) klanten. Als Medior Account Manager draag jij de verantwoordelijkheid voor het volledige traject van ontwerp tot en met oplevering. Gedurende een project werk je nauw samen met collega’s in het cliënt service team (CST), dat bestaat uit business development, calculatie, ontwerp en projectmanagement. Deze samenwerking leidt tot een team dat realistische planningen en aantrekkelijke ontwerpen maakt, terwijl de kosten transparant blijven. Jouw rol is het voorstel aan de klant presenteren en hen begeleiden door het proces van het realiseren van hun nieuwe kantoor.

Je werkt aan projecten met een omzet tussen de 500 duizend euro en 1 miljoen euro en een doorlooptijd van 0,5 jaar tot 2 jaar. Tijdens het proces ben jij de contactpersoon voor de klant, het interne CST en externe stakeholders, zoals architecten, project managementbureaus of adviseurs. Per project schakel je met een projectteam van circa 5 tot 15 mensen. Gedurende het project zijn er diverse momenten om met de klant te overleggen, voortgang te delen en uitdagingen door te spreken. Je houdt de controle dat de wensen en eisen van de klant worden bewaakt en vervuld

Je maakt deel uit van het accountmanagementteam, dat bestaat uit 8 enthousiaste collega’s verdeeld over de vestigingen Almelo en Amsterdam. In jouw rol werk je nauw samen met het CST in een multidisciplinair verband en rapporteer je aan de teammanager Account Management.

Over jou

Als een snelgroeiende organisatie bieden we volop mogelijkheden voor jouw eigen inbreng en het starten van nieuwe initiatieven. Je krijgt de vrijheid om jouw rol naar eigen inzicht vorm te geven.

 Onze ideale kandidaat bezit de volgende eigenschappen:

  • Je hebt een afgeronde opleiding in HBO of een gerelateerd vakgebied;

  • Je hebt minimaal 1-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie en branche;

  • Je hebt aantoonbare en uitlegbare voorbeelden van je werkwijze tot nu toe;

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling;

  • Je bent nauwkeurig, proactief en weet de lijnen uit te zetten in een project;

  • Je hebt kennis van MS Projects;

  • Je bent flexibel en kunt goed omgaan met veranderende prioriteiten;

Ons aanbod

  • Een salaris van € 3000,- tot € 5500,-, afhankelijk van de kennis en ervaring die je meeneemt;

  • Een functie voor 32-40 uur per week;

  • De mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen;

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een premievrij pensioen en 8% vakantiegeld;

  • Diverse personeelsregelingen, zoals een fietsplan, een mobiele telefoon, laptop, reiskostenvergoeding;

  • Dagelijks een gefaciliteerde, gezonde lunch op kantoor;

  • Mogelijkheden om samen met collega’s te sporten onder begeleiding van een personal trainer; 

  • Toegang tot onze eigen sportschool in het pand. (locatie Amsterdam)

Solliciteer

Wil je ons team komen versterken als Medior Account Manager? Dan horen we graag van je!