Projectmanager Bouw

Solliciteer nu

Projectmanager Bouw

Bouw jij met ons aan de mooiste werkomgevingen?

Ben jij een gedreven en georganiseerde projectmanager die het overzicht houdt van A tot Z én blij wordt van inspirerende (af)bouwprojecten? Dan zoeken wij jou! Bij Ditt Officemakers krijg je de kans om uitdagende projecten door heel Nederland — met een focus op de Randstad — van begin tot eind te begeleiden. Klinkt goed? Lees dan verder!

Fulltime · Ditt. Amsterdam

Jouw uitdaging

Als Medior Projectmanager Bouw ben jij verantwoordelijk voor het complete (af)bouwproces van onze projecten. Van werkvoorbereiding en inkoop tot planning, begeleiding op de bouwplaats en oplevering bij de klant: jij regelt het. Je bent hét aanspreekpunt voor opdrachtgevers, onderaannemers en bouwpartners en een belangrijke schakel binnen je projectteam.

Wat je bijvoorbeeld gaat doen:

  • Opstellen van planningen en aansturen van verschillende disciplines en onderaannemers.

  • Plaatsen van inkooporders (voorbereid samen met onze afdeling calculatie).

  • Bewaken van kosten, planning en kwaliteit van jouw projecten.

  • Zorgdragen voor heldere communicatie met opdrachtgevers en bouwpartners.

  • Coördineren en organiseren van projecten van start tot oplevering.

  • Voorzitten van bouw overleggen, verslaglegging en administratieve verwerking van meer- en minderwerk.

Waarom werken bij Ditt?

Great Offices, Happy People — daar staan we elke dag voor. Je werkt aan afwisselende, spraakmakende kantoorprojecten voor opdrachtgevers van startups tot multinationals. Geen dag is hetzelfde en je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je rol. Daarnaast is er volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en samen te bouwen aan gave projecten.

Wat kun je verwachten:

  • Ambitieuze en afwisselende projecten

  • Ruimte voor initiatief en verbeterideeën

  • Samenwerken in een informeel en hecht team

  • Professionele en persoonlijke groei

Ditt ben jij:

Je bent een aanpakker met een positieve, commerciële instelling en weet hoe je overzicht houdt in complexe projecten. Je bent kostenbewust, administratief en communicatief sterk en schakelt makkelijk tussen verschillende partijen.

Daarnaast:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met (bouw)technische achtergrond.

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

  • Kennis van E- en W-installatietechniek? Dat is mooi meegenomen.

  • Je werkt gestructureerd, zelfstandig en communiceert helder.

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed

  • Enthousiasme, flexibiliteit en een gezonde dosis humor.

Wat bieden wij?

  • Werkuren: 40 uur per week

  • Salarisindicatie: € 4.000 – € 5.200 bruto per maand

  • Pensioen: Geen zorgen over je toekomst – wij betalen jouw premie volledig.

  • Vakantiedagen: 27 dagen

  • Gezelligheid: Er is dagelijks een gezamenlijke lunch, gezellige team lunches en twee keer per jaar een Ditt event.

Wat regelen wij voor jou?

  • Werkplek op een A-locatie én gave projectlocaties door heel Nederland.

  • Leaseauto, laptop en telefoon.

  • Een uitgebreide gezamenlijke lunch op kantoor.

  • Sporten met collega's en gebruik van onze eigen gym (in Amsterdam).

  • Volop mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen.

Klaar om impact te maken?

Solliciteer nu en vertel ons: hoe ga jij zorgen dat onze projecten vlekkeloos verlopen én opdrachtgevers blij worden?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met teammanager Klaasjan Nijland via 06-39263426 of klaasjan@ditt.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wij zijn Ditt Officemakers. Specialisten met een missie: wij maken kantoren waar mensen blij van worden. Want als je prettig werkt, voel je je beter.
Onze website