Projectmanager Afbouw & Interieur

Solliciteer nu

Projectmanager Afbouw & Interieur

Bouw jij met ons aan de mooiste werkomgevingen?

Ben jij een gedreven en georganiseerde projectmanager die moeiteloos het overzicht bewaart van start tot oplevering én blij wordt van inspirerende afbouw- en interieurprojecten. Dan pas je perfect bij ons!

Bij Ditt Officemakers krijg je alle ruimte om uitdagende projecten door heel Nederland te leiden - met een focus op de randstad.

Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder!

Fulltime · Ditt. Amsterdam

Jouw uitdaging

Als Projectmanager Afbouw & Interieur ben jij de regisseur van het hele proces. Van een lege vloer tot een volledig ingerichte en inspirerende werkplek: Jij coördineert alles. Jij zorgt dat wanden en installaties op tijd staan, je regelt dat vloeren gelegd worden en je eindigt met meubels en het mooiste interieurbouwwerk.

Wat je gaat doen:

  • Je maakt realistische planningen en je stuurt verschillende disciplines en onderaannemers aan.

  • Je plaatst inkooporders (samen met je collega's van calculatie).

  • Je bewaakt kosten, planning en de kwaliteit van jouw projecten.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met opdrachtgevers en bouwpartners.

  • Je coördineert en organiseert het hele traject: van start tot oplevering.

  • Je leidt bouwvergaderingen, maakt verslagen en verwerkt meer- en minderwerk administratief.

Waarom werken bij Ditt?

Great Offices, Happy People — dat is waar we het voor doen. Je werkt mee aan uiteenlopende en inspirerende kantoorprojecten, voor opdrachtgevers die variëren van startups tot multinationals. Geen dag is hetzelfde: Je bent veel op pad en je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Daarnaast is er volop de ruimte om jezelf te ontwikkelen en samen te bouwen aan gave projecten.

Wat kun je verwachten:

  • Ambitieuze en afwisselende projecten

  • Alle ruimte voor initiatief en frisse ideeën

  • Samenwerken in een informeel en hecht team

  • Mogelijkheden om zowel professioneel als persoonlijk te groeien.

Ditt ben jij:

Je bent een aanpakker met een positieve en commerciële mindset. In complexe projecten houd jij moeiteloos het overzicht. Je denkt kostenbewust, je bent administratief en communicatief sterk én je schakelt makkelijk tussen verschillende partijen.

Wat breng je mee?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, het liefst met (bouw)technische achtergrond.

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol.

  • Kennis van E- en W-installatietechniek? Dat is mooi meegenomen maar geen must.

  • Je werkt gestructureerd, zelfstandig en communiceert helder.

  • Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.

  • En natuurlijk: Enthousiasme, flexibiliteit en een gezonde dosis humor.

Wat bieden wij?

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en capaciteiten

  • Werkuren: 32 tot 40 uur per week

  • Premievrij Pensioen: Geen zorgen over je toekomst – wij betalen jouw premie volledig.

  • Vakantiedagen: 27 dagen

  • Gezelligheid: Er is dagelijks een gezamenlijke lunch, gezellige team lunches en twee keer per jaar een Ditt event.

Wat regelen wij voor jou?

  • Werkplek op een A-locatie én gave projectlocaties door heel Nederland.

  • Leaseauto, laptop en telefoon.

  • Een uitgebreide gezamenlijke lunch op kantoor.

  • Sporten met collega's en gebruik van onze eigen gym (in Amsterdam).

  • Volop mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen.

Klaar om écht een verschil te maken?

Solliciteer vandaag nog en laat ons weten: Hoe zorg jij ervoor dat onze projecten soepel verlopen én opdrachtgevers blij worden?

Wil je meer informatie? Neem gerust contact op met teammanager Klaasjan Nijland via  06-39263426 of klaasjan@ditt.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wij zijn Ditt Officemakers. Specialisten met een missie: wij maken kantoren waar mensen blij van worden. Want als je prettig werkt, voel je je beter.
Onze website